
Perfil del contractant
Vol ser proveïdor d'EMIVASA?
EMIVASA disposa d'un servici de registre i classificació de proveïdors. Aquest registre disposa de dos nivells: Nivell I Bàsic per a aquells proveïdors amb productes i/o servicis bàsics, i un Nivell II Registre Repro per a aquells proveïdors els productes i/o servicis dels quals poden ser crítics per a la nostra organització.
El proveïdor, quan estiga registrat, haurà d'actualitzar les seues dades cada vegada que presente alguna modificació i/o amb caràcter anual, a través del següent enllaç. Modificació/actualització de dades.
Les passes per al registre són les següents:
1.- Abans d'accedir a l'enllaç que li permetrà complimentar el qüestionari, llegisca atentament les següents instruccions, cosa que li permetrà agilitzar el registre.
- a) El procés d'alta com a mínim li demanarà annexar una còpia escanejada del CIF, del certificat bancari i del model censal (model 036).
- b) Adjuntem l'enllaç amb el model de qüestionari del registre bàsic perquè coneguen per endavant la informació necessària que cal complimentar.
2.- Accedir al Registre de Proveïdors i complimentar qüestionari.
3.- Si el producte i/o servici és considerat com Nivell I Bàsic, el proveïdor quedarà registrat.
4.- Si el producte i/o servici és considerat com Nivell II Registre REPRO, Achilles es posara en contact amb el proveïdor per a iniciar els tràmits de registre estés, que culminarà amb la classificació del proveïdor en EMIVASA.